lördag 21 februari 2009

Så då var det lördagskväll, barnen sitter och tittar på tv och äter lördagsgodis.
I dag har vi haft en sådan där härlig familjedag.
En tur till Härskogen och man blir på gott humör. Vi grillade korv, gick på isen och åkte pulka.
Gissa om vi alla njöt av att vara ute och att vara tillsammans. Som ett av barnen sa: "Detta är bättre än att leka med kompisar"

Jag har även hunnit med att träna, det är bra för kropp och själ. När jag springer på löpbandet brukar jag hinna tänka på allt jag vill göra med vackrapaket. Bra sätt att använda tiden tycker jag och väldigt kvinnligt...

I veckan gäller det att förbereda lördagens mässa i Gråbo. Vi är några företagare som ska ha en gemensam mässa där vi även kommer sälja våra produkter. Det brukar vara väldigt roligt,

I veckan fick jag mina nya visitkort. Jag är väldigt nöjd, tusen tack till Ulrika på Zimzalabim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar