söndag 8 februari 2009

En härlig söndag

I dag har det varit en sådan där härlig söndag. En bra blandning mellan familjen och vackrapaket.
Efter en härlig promenad som tog ca 2timmar med en paus på ett mysigt fik har jag hunnit med att packa färdigt de beställningar som kommit in under helgen.

Jag tycker att det är roligt att packa ihop beställningar och man hoppas alltid att de som har handlat är nöjda med sina varor. Ja om de inte är det hoppas jag att de hör av sigUnder helgen så har jag även hunnit med att beställa lite nya produkter.

Jag är väldigt förtjust i plåtaskar. Jag tycker att det är vackert att ha de stående framme och samtidigt bra att förvara saker i. I helgen hittade jag lite nya med påskmotiv på.

Längtar redan till de ska komma och jag ska få plocka upp dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar